Ben o gemiye binmedim hiç
Hiç
Görmedim o filmi
Tamlar vardı, ben eksiktim
Eksiktim, eksikler vardı
Eksikler tam oldu
Ben olmadım
Fazlalar yarattım kendime
Eksikliğimden
Fazlalar yalnız değildi
Görmedim o filmi
Hiç
Binmedim o gemiye
Fazlalar yarattım kendime
Eksikliğimden.
Fazlalarım gemiler oldu bana
Gemiler fazlalar
Seçmek lazım da
Seçimler zorlar
Zorlarsa fazla
Fazlalar yalnız değil
Yalnızlık fazla
Yalnızlar fazla
Film güzel.
4 Mayıs 2017 Perşembe
18 Nisan 2017 Salı
aklardan karayı mı bulmalı
yoksa karalardan akı mı
doğru hatayı yapmak
hata yapmamak olmaz mı
sen aklardan bir kara mısın
yoksa karalardan bir kara mı
sen hangi hatalarımsın
ya hangi hatalarım sen
esaretin farkına vardım
ama ya özgür kalırsam ve
ya prangalarımdan başka bir şeyim yoksa
esaret hangi renk
peki sen esaretim misin
özgürlüğüm mü
?
...
24 Mart 2017 Cuma
Cimbom ve Abstrackt
Cimbom ve Abstrackt
Sen beni anlamazsın diye
Bi tek sana anlatıyorum yollarımı
Acısı olmayanın umudu da yoksa
Senin için umut yok
Çünkü sen acıdan değil güzelliktensin
Küçükken cimbomluydum
Artık değilim
Sen de şimdi bırakırsan güzelliği
O zaman güzel olmazsın belki
Ama acıdan da olmazsın
Çünkü bu sezon cimbom şampiyon olsa
Ben sevinirim
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)