Sen beni anlamazsın diye
Bi tek sana anlatıyorum yollarımı
Acısı olmayanın umudu da yoksa
Senin için umut yok
Çünkü sen acıdan değil güzelliktensin
Küçükken cimbomluydum
Artık değilim
Sen de şimdi bırakırsan güzelliği
O zaman güzel olmazsın belki
Ama acıdan da olmazsın
Çünkü bu sezon cimbom şampiyon olsa
Ben sevinirim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder